zaterdag 13 juli 2013

Summer!

Gepost door justdanielle op 06:48
Hi,
Zomer is er ! Dat betekend ; Zon , strand, friends en fun! ik heb ook een paar dingen gepland die ik (waarschijnlijk ) Nog ga doen deze zomer ;
Lisa voor de 3de keer meeten :D
Mijn beste (uuhm ja ) internet - friend Lisa , waarmee ik plan om deze zomervakantie nog een keer naartoe te gaan - of andersom, kan ook. - Lisa en ik hebben elkaar in anderhalf jaar geleden op joetjoep ontmoet ofzo. Ik wou persee met haar Msn ' en . Goooeede oude tijden. Nu skypen we bijna iedere dag lol .

Op vakantie gaan!
Volgende week vrijdag ga ik als het goed is nog een keer op vakantie naar Duitsland. En daar heb ik zin in! Ik ben al een keer op die camping geweest maar toen kreeg ik een keelontsteking, dus ik heb er toen niet zoveel van gezien.

Jarig zijn!
Volgende week al! Ik word 13, Fi-na-lly

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos