vrijdag 14 december 2012

I like lipsticks.

Gepost door justdanielle op 08:17
Barbieroze, een zachte peachykleur. Of neem ik vandaag toch maar een nude? Voor een dilemma als dat, sta ik soms wel eens. Meestal word het een nude. Als ik naar school ga bijvoorbeeld. Maar in het weekend mag ik van mezelf helemaal los.


Stel, je ziet mij een keer op straat.Op een gewone doordeweekse dag. Dan zie je niet veel aan me. Misschien een beetje oogschaduw. Maar je merkt niet snel dat ik een lipstick op heb. In het weekend , tot tegenstelling. Val ik op. Dan draag ik een felrode lipstick, of misschien wel mijn favoriete barbieroze. Van mooie kleuren bloei ik helemaal op. Mijn personal favorite? Dat is mijn Revlon candy pink lipstick. Ik heb hem in een klein winkeltje gekocht toen ik een meeting had van Lisa van http://oh-yeah-beautiful.blogspot.nl . Dankje voor het lezen!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos