zondag 16 december 2012

Reviewtijd.

Gepost door justdanielle op 03:21
Eens in de paar maanden bestel ik ontzettend veel samples. Die krijg ik een maand later binnen. E=rijdag heb ik er een paar binnengekregen. Reviewtijd! =)
Als eerste: Lóreal nude magique BB cream.
Deze BB cream bestaat uit een mix van een vloeistof met pigmentatieballetjes erin. Hoe meer je vrijft, hoe meer pigment eruit komt en dus lijkt het of deze BBcream zich aan je huid aanpast. Over het algemeen vind ik deze BB cream erg fijn . Het dekt niet echt, maar geeft een mooie glow over je huid. Ik ben zeker van plan om deze BB cream te gaan kopen! Hier he ik wat swatches, van internet gehaald. Mijn eigen kaartlezer van mijn Laptop is kapot =(

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos