dinsdag 11 december 2012

Personal update :)

Gepost door justdanielle op 08:19
Hoi, vandaag heb ik een personal update. Dat houd in dat ik vertel hoe het met me gaat, en alemaal personal stuff. Veel leesplezier!
Hoe gaat het met me? Een simpele vraag. Superawesomegoed! Ik voel me sinds de middelbare veel beter! Ik zit goed in mijn vel en doe wa ik leuk vind. En tja, eerst vinden sommigen het raar dat je youtube doet. Of dat je blogt. Maar daar wennen ze aan. Ik heb veel leuke vriendinnen en kan goed met iedereen opschieten. Ik kan makeup dragen (wat ik supertof vind!) zonder dat iemand raar opkijkt. Ik kan kleding die ik leuk vind dragen. Kortom: ik kan mezelf zijn! Ik ga met een goed gevoel heen, en weer terug. We hebben al een paar weken een nest met kittens, die mijn moeder tijdelijk van het dierenasiel (ze werkt daar) onder haar hoede heeft genomen. Ze zijn supercute en we houden de moeder en een kitten. Helaas is mijn ene kat die al heel mijn leven bij me was overleden :'( . Dat heeft me toch wel veel verdriet bezorgd.


XX Daniëlle

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos