zaterdag 1 september 2012

15 questions tag.

Gepost door justdanielle op 09:46
Ik was aan het kijken naar een aantal tags op YouTube, ik kreeg een idee. Wat nou als ik een tag doe op mijn blog? ik zocht een aantal tags op en vertaalde de leukste:


1. Wat is de bijnaam die je familie je heeft gegeven:
Eigenlijk noemt bijna iedereen me Daan, of Daantje. Ik vind het wel fijner om gewoon Daniëlle genoemd te worden.
2.Wat is je raarste gewoonte?
Uhhm, die is moeilijk. Meestal maak ik video's en die post ik verolgens nooit. Tja.. ik kan niet echt iets raarders bedenken nu.
3. Heb je rare fobieën?
Ja, ik kan er niet tegen als ik op iets bijt zoals wol. of ik kan er niet tegen als ik met mij nagels ergens langs ga. zoals een schoolbord. Ik krijg er nu al de rillingen van, brrt.
4. Wat is het liedje dat je volop meezingt als je alleen bent?
dat zijn er zoveel! maar ik denk dat She will be loved van Maroon 5 wel het liedje is dat ik volop meezing. altijd.
5. wat is je huisdier?
2 katten, een paar vissen.
6 Wat is een nerveuze gewoonte van je?
Ik kan er niet tegen als iemand 'je mag zo'zegt en dan vervolgenst nog een uur bezig is. Dan sta ik echt half dood te gaan.
7.Welke kant slaap je op?
De kant van de deur. Links dus.
8. Wat is het eten dat heel slecht voor je is, maar dat je met liefde eet?
toch wel milkshakes en het big mac menu van de Mac donalds. zo lekker.
9. Wat trek je aan als je gaat slapen? mijn pyama.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos