zondag 2 september 2012

Huiswerk.

Gepost door justdanielle op 01:51
Pfff, zo veel, en het is nog maar de 3de week! Ik ben dus een brugpieper. brugmug, kleintje, verzin het maar. Ik ben dit echt niet gewend.
Normaal hadden we ongeveer 2 keer per week huiswerk, 2 leraressen per week en soms een inval. Geen grote files, geen schoolbel en al helemaal geen rare afkortingen zoals LO en BV. Ik begin nu al op een oud vrouwtje te lijken, vroeger dit, vroeger dat Anyways. Het is veel meer dan ik verwacht had en heb ook redelijk wat hulp nodig bij wat dingen. Ik ben een enorme sukkel bij wiskunde en Biologie is ook niet mijn sterkste vak. Hoeveel huiswerk heb jij en hoe vind jij je school?

1 reacties:

Margesja on 2 september 2012 om 10:44 zei

Heel leuk geschreven haha x

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos