zaterdag 1 september 2012

Hoi.

Gepost door justdanielle op 02:46
Hoi, wat zeg je anders als je iemand als eerst ziet? geen Doei. Alleen Hoi, Hallo. Zoiets.

Vandaag ben ik mijn eerste serieuze blog begonnen. Eerst had ik allemaal blogs voor de lol, nu nog steeds hoor. Maar die nam ik niet zo serieus. Ik wil artikelen schrijven, net als mariska, Marscha, Teske , ik wil net als zoveel mensen zijn. Maar ik ben niet een van die personen. Ik ben Daniëlle en ik ga proberen er het beste van te maken. Misschien als ik wat meer bezoekers heb ook in contact te komen met anderen. Maar eerst ga ik het zo maar eens doen. Kijken of dat werkt. Ik hoop dat jullie me wilen volgen in mijn blogaontuur! veel plezier!
Daniëlle.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos