zaterdag 1 september 2012

Gat in mn broek.

Gepost door justdanielle op 03:58
Slimme Daniëlle --'
Misschien weten jullie al dat ik extreem onhandig ben en dan bedoel ik ook echt extreem.
Neem bijvoorbeeld gisteren: Het regende enorm hard en ik werd met de auto gebracht. Toen ik uitsapte stape ik het kleine, dunne muurtje van onze school om er vervolgens op te balanceren. Maar toen: Bam! ik viel op mn pols die dus net uit het gips was . Ik stond gewoon weer op, en liep naar mijn vriendinnen. opeens zij mijn vriendin: Meen, jij hebt wel een grote scheur in je broek. Ik schrok want het was me nog niet opgevallen. Ik keek naar beneden en ja hoor! een scheur in mn knie van hiet tot Tokyo. bij wijze van spreke dan. Dus bij deze loop ik nooit meer over het muurtje van onze school!

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos