woensdag 5 september 2012

Regenbooghaar.

Gepost door justdanielle op 11:13
Wauw,wauw,wauw. Regenbooghaar. Ik klink gek, maar ik wil het. En dan niet een plukje hoor. Heel mijn haar.
Ik hou van kleur, niks liever dan dat.  Voor mij geen grijze muren , witte boeken of beige deuren. Knalroze, paars, blauw, geel. Als ik kon greep ik mijn kans, alleen krijgt mijn moeder dan waarschijnlijk een hartverzakking, flipt mijn vader en lacht mn broertje me keihard uit. Nouja, misschien ben ik ook wel een beetje gek in mijn hoofd hoor. Dat wist ik al langer. Maar zeg nou zelf? Is dit niet vet mooi? Een uniek kapsel vol met alles wat jij leuk vind? Later zie je me vast nog wel een keer met roze haar. Dipdye of misschien wel een ombre met roze. Voorlopig droom ik nog even verder. Geen regenboog dipdye hair voor mij.

1 reacties:

Margesja on 7 september 2012 om 10:45 zei

Je heb zeker lef als e dit neemt haha
wel heel gaaf gedaan!

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos