zondag 30 september 2012

Cameradilemma.

Gepost door justdanielle op 09:09
Camera's. Apparatuur. Media. Software.Noem maar op. Alle apparatuur in dit huis gaat dood in handen. Raar genoeg weet ik niet eens waarom. Ik had een Nikon coolpix camera. Die haatte me. Een samsung, waarvan de lens kapot ging, en een spiegelreflex die me blijkbaar niet aardig vond en dus besloot die oom het scherm te laten sterven.
Camera's. Apparatuur. Media. Software.Noem maar op. Alle apparatuur in dit huis gaat dood in handen. Raar genoeg weet ik niet eens waarom. Ik had een Nikon coolpix camera. Die haatte me. Een samsung, waarvan de lens kapot ging, en een spiegelreflex die me blijkbaar niet aardig vond en dus besloot die oom het scherm te laten sterven. Ik doe het dus nu op een camera die goed foto's kan maken. Maar bijvoorbeeld voor filmpjes te slecht is. Tja, de enige oplossing was de camera van mijn vader. Een superfijn ding. Alleen is hij  er niet zo blij mee. Altijd als hij hem nodig heeft is hij weg , of staat de SD kaart vol met mijn shots. Oeps.

0 reacties:

Een reactie posten

 

Daniëlle. Copyright © 2012 Design by Antonia Sundrani Vinte e poucos